jobtaicosttrep.blogg.se

HOW.TO.GENERATE.SONG.QUIZ,.GUESS.RADIO.MUSIC.GAME.HACK.CODES.ENTERTAINMENT.GENRE.2019.FREE. [IOS] .apk

ENTERTAINMENT.GENRE.2019.FREE. [IOS] .apk.SONG.QUIZ,.GUESS.RADIO.MUSIC.GAME

 

 

https://firstgamehack.com/game-535564441.html

 

 

Hodnocení: 4,5 z 5 hvězdiček / \ t upozornění: To je zábavná malá hra, která mě baví hrát. Pomáhá mi zabít nějaký čas během mého dne. * Změňuji své počáteční hodnocení, protože jsem si všiml, že některé písničky nejsou žádné možnosti. Například jedna píseň vyskočila a neznělo nic jako snoop dog, ale to byla odpověď, kterou řekl, že je správná a myslel jsem si, že "teď už jeho věci chybí," pak píseň, která byla opravdu snoop, jsem znal píseň a znělo to jako on . A snoop nebyl ani nabídnutou odpovědí a nakonec řekl, že to byl Akon a rozhodně to nebyl Akon. Snoop má velmi odlišný styl a zvuk a já mám cd. Bylo tu pár dalších, o kterých jsem si myslel, že to nejsou oni, nebo je to tak, a ta možnost nebyla dána, ale myslel jsem si, že jsem se mýlil. Ale já znám ten snoop. Takže kdokoli vkládá umělce a písničku, musí být trochu opatrnější, nebo udělat malý průzkum před konečným vstupem. Z důvodu tohoto problému jsem snížil (a) mé hodnocení hvězdy. autor: Celso Zlochevsky / zařízení: iphone / velikost: 16896000 B / Zábava / iOS 7 opraven!

 

Stažení.

 

Trůnů. Oficiální.

 

 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: